Lucrările de construcție a noului magazin, care va fi situat pe bulevardul Henry Coandă (în locul fostei fabrici de scaune) se desfășoară într-un ritm susținut.
Recent, retailerul a anunțat modernizarea întregii rețele de 115 magazine, inclusiv a galeriilor comerciale din incintă, după schimbarea identității vizuale. Începând din această vară, Kaufland are un logo nou și își reînnoiește în același timp design-ul magazinelor, publicația companiei și website-ul, scriu cei de la wall-street.ro.
”Ca reper de investiție, bugetul alocat pentru procesele de modernizări și deschideri de noi magazine s-a situat, în 2016, in jurul sumei de 100 milioane de euro”, a precizat pentru wall-street.ro, Valer Hancas, manager corporate affairs și comunicare Kaufland România.
Planurile companiei nu se opresc aici, potrivit CEO-ului Kaufland România, retailerul urmând să deschidă, până în februarie 2018, noi magazine în București, Cluj-Napoca, Buzău și Satu Mare.