"Anunţăm din nou cel mai bun an pentru Noriel, de la deschiderea primului magazin Noriel în 2009, pentru a doua oară consecutiv. În 2015, ne-am concentrat mai mult pe formatul mare de magazine, MegaStore, am închis unele formate mai mici, am consolidat segmentul online, după ce anul trecut am introdus posibilitatea de a comanda online şi ridica din oricare magazin selectat. Astfel, estimăm că 2015 s-a tradus printr-o cifră de afaceri de 30 de milioane, o creştere de aproximativ 30% faţă de anul anterior", a declarat într-un comunicat Cristian Constantinescu, CEO Noriel.
Anul trecut, compania a deschis şase magazine de tip MegaStore, de mari dimensiuni, cu o suprafaţă cuprinsă între 750 şi 1.000 de metri pătraţi, unde se comercializează toate tipurile de produse pentru copii, de la cele de puericultură adresate copiilor de 0-3 ani, la jocuri şi jucării. Investiţia medie pentru o nouă locaţie se ridică la 500.000 de euro, însă o parte dintre aceste deschideri au reprezentat magazine Noriel clasice reorganizate.
Astfel, retailerul a ajuns la 47 de magazine la nivel naţional, dintre care 13 sunt în Bucureşti.